petak, 09.03.2007.

KOMUNIKATIVNOSTI, NE OSTAVI ME

Još jedna izreka moje bake je bila: "Lijenosti, ne ostavi me", pa sam je za ovu priliku modificirala!
Što biste napravili kad bi vam u 7 h ujutro sjela poruka s nepoznatog moba br 099/xxx sadržaja:
099 "Jutro pohotnice"

Naravno, ignorirali je! Ali, ne, ne može to tako!

JA "A ko je to?"
099 "Tajni obožavatelj"

Ne, meni ni tu nije bilo dosta! Čačkam ja i dalje...

JA "Ne volim kad se ljudi kao skrivaju! Volim hrabre!"
099 "Ne znamo se. Nađoh mob sa pun k para. Pa da vidim koga ima. I jel neko normalan il uštogljen"

A za mene možete reći kaj hoćete, ali uštogljenost! to je skoro uvreda!

JA "Cool! Ali ja ne znam čiji je mob bio!"
099 "Ha ha a ja još manje. Znam da si Axxxx. Kaj bi još trebal znat?"
JA "Da u mom imenu nema J!"
099 "Ko god da ga je upisao nepismen je znaći"
JA "Ne nije mi blizak toliko da bi znao koliko me to smeta!"
099 "A dovoljno je glup da posije mob. Jesi barem iz Zgb?"
JA "Skroz"
099 "Aj bar nisi bosanka. Još da si plavuša? Skroz he he!"
JA "Kaj ima i slika?Plava pa kaj!!?"

I sad sam već stigla i na posao SMS-ajući kroz vožnju. Sreća pa je ujutro takva gužva da uberem svako crveno. Ali nema poruke...

JA "Kaj ti se dogodilo?"
099 "Među porukama je jedan SMS i piše plavuša. Pa pitam"
JA "Ne kužim! Gle, ja jesam plavuša!"
099 "Super"
JA "Čuj, jel taj netko ima puno brojeva u mobu? A da mu ga vratimo? Znaš koji je bed kad ostaneš bez brojeva, a mob možda i nije bog zna kaj..."
JA "Gle, ak nećeš, opet OK! Ko mu kriv kaj ga nije čuval! Pozdrav!"
099 "Nisam nikada ništa dobio ovako pa mi se ne vraća"
099 "A ti si neka dobra curica. Ti bi stvarno vratila? Koliko godina uopće imaš?"
JA "Baš curica! Dobiješ za mene dvije od 19!"

Pa dobra 4 sata ništa, pa sam mogla mirno raditi svoj posao! Tako da sam i napravila nekaj! Kad li...

099 "??Ljutiš se?"
JA "Kaj got! Kaj ti je krepala baterija. 2 poruke mi nisu otišle!"
099 "Nije. Ni meni pram tebe"
JA "Evo, šaljem" (šaljem zadnje 2 poruke!)
099 "Wow mlada teta!"
099 "Ovi mobiteli su popizdili"
JA "Da, mogla sam napisati da imam 23, visoka npr 175, pa baš sam na faksu..."
099 "Ha ha ha - ja ne volim lažljive!"
JA "I kaj sad? Još 1,5h i idem doma biti mama..."
099 "Radna mama. Blago djeci tvojoj. A koliko ih imaš doma?"
JA "2 maloljetna i jedno preko duplo punoljetno!"
099 "Ha ha imaš se s kim igrati i po danu i po noći"
JA "Svakom prema zasluzi! A pristojno bi bilo i predstaviti se"
099 "Goran s druge strane. Sorry na nepristojnosti!"
JA "I, koliko Goran ima godina?"
099 "29 na grbači. A ti? 38 il?"
JA "Da, ali starost nije broj godina nego stanje duha! Tu sam oko 28!"
099 "Tako je. To volim. Em si plava em si puna duha. To se cijeni. Onda sigurno i tako izgledaš. Sexy?"
JA "Ko nečija mama ili sam prekritična. Morao bi pitat nekog ko zna."
099 "Prekritična si. Takve mame kao ti znaju biti jako hot."
JA "Bitan je onaj kome jesam!"
099 "A koji je taj?"
JA "Pa moj! Čuj, ja ipak trošim svoju lovu!"
099 "Da, dužan sam ti bon. Može? Jel imaš e-mail?"
JA "Imam"
099 "A jel mi daš?"
JA "Valjda e-mail!!!Daj ti svoj! Sad još moram obaviti jedan sastanak!"
099 "gxxxxx@xxx.hr Nisi rekla može bon? I molim odobrenje da ti se javim. Evo može prek tjedna ak imaš ljubomorka doma!"
JA "Slobodno se javi. Javit ću se ja tebi. Bon? Ne, imam pretplatu!"
099 "OK, nemoj se živcirati na sastanku. Ugodan vikend ti želim. Pa do...nekad!"

I, jadan dečko nije ni slutio da ću mu se javiti emajlom. Nije da mi fali uzbuđenja, nego sam takva, znatiželjna! I moje su namjere čiste, pa tako i reagiram... Netko koga znam izgubio je mobitel! Poslala sam nekolicini poznanika i prijatelja broj da vidimo znali tko čiji je to broj, ali ntko ne zna... Ljudi, čuvajte svoje stvari!
A ovo je s moje strane bilo 26 SMS poruka, pa sad vidite... Ma, bilo je zabavno! Ni ovo nije prvi put da SMS am sa strancima...
Negdje u studenom mi se razbolio muž, a ja sam oblijetala apoteke u potrazi za svime što je trebalo! Odjednom uleti SMS koji najočitije nije bio namjenjen meni, a broj totalno nepoznat. I ja ne bih bila ja da nisam odgovorila da ne pazi kud prstiće gura, jer osoba koja je trebala, nije dobila poruku... Razvuklo se skoro ko ovo, završilo s pozivom na kavu, ali sam tu srezala!
Ko što rekoh: ZNATIŽELJO I KOMUNIKATIVNOSTI, NE OSTAVITE ME!

- 19:06 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

OPIS BLOGA

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

LORNA, 38, zagrepčanka, udana, dvoje djece, plavuša

Pišem o:
*pletenju, heklanju, šivanju i inim rukotvorinama
*kolačima i kuhanju
*djeci i odgoju
*ljubavi, prijateljstvu i međuljudskim odnosima

* * *

BLOGERI KOJE RADO POSJEČUJEM:

RUKOTVORKE/
RUKOTVORI

angie
čarobne igle
dea
drenka
elly-b
goce
helgam
iglica
jana
joop
levant
magrit
mamabb
mirjana
nympheine svaštice
pamil
ptica selica
romantales
salvetna tehnika
sandra
sassy lady
selma
slavonac
think blue
vanchy
zana

ZLATNA PERA
champs-elysees
choco
day
DJ Da Force
fulvus
galadlier
klizanje
luuluu
MadDog
nessa C.
Nuica
nymphea
povucipotegni
skaska
tedica
tyche
viola

STRANJSKE KREATIVKE
affiknitty
blue corduroy
christine
karin
margit
simplesparrow
victorian lace today
wendy
xtreme-knitting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
stvaram
Ravelry

e-mail
lornina.skrinjica
@gmail.com

IZDVOJENO

bodljika
gužvara
kyra