ponedjeljak, 11.02.2008.

Blogerice, rodbina i malo torte

Kad mi je moj Kosmički javio da se posjet rodbini odgodio sa subote na nedjelju prva mi je reakcija bila nazvati levant i čuti vrijeme i mjesto kave na koju sam pozvana.
I, kakvo razočaranje doživim???!!!
Ona je u autopraoni.
To vam ovako normalno zvuči, dok ne pročitate da je u to vrijeme i Kosmički bio u autopraoni..., a voli plavuše.
Pogotovo lijepe i vitke!
Svoju sam brigu podijelila s levantičinim Muškarcem, te si međusobno obečasmo više pripaziti!
Auto se vratio doma opran.... ovaj put!
Poslije ručka sam se uhvatila opakog posla: sređivanja tegli i bilja u zimskom vrtu. Posao sam privela kraju baš na vrijeme da se stignem spremiti za izlazak.
Otuširana, sređena i sva utegnuta sam krenula put mjesta sastanka. Propustile su mi reći za dogovoren dreskod - trenirke! Pak sam se skockala. Kosmički me ispratio ljubomornom primjedbom: "Kaj ideš na kavu ili na spoj?"
hmmmm. nek si sad on malo misli!
Navodno se na parkingu, prije kave, jeo kolač iz gepeka... Kolač sam, iz zdravstvenih razloga, odbila probati, ali nisam ga ni vidjela! Bar da vještim okom (bez sudjelovanja nepca) ocjenim tvorevinu.
Ali niš!Ni komadić.
Pojele ga, valjda!
U točno dogovoreno vrijeme sam ušla u restoran (!!!), a tamo pustoš!
Neka obitelj na kasnom ručku (ii ranoj večeri), neki muškarci u ćošku... i ja. Stojim nasred prostorije, a blogerica nigdje. Pitam konobara, veli da nije bilo glasnih ženskih. Zovem fulvus jer njem broj moba imam... i bez da se predstavim (pa valjda zna ko ju zove!!!) napadnem ženu kak ih još nema?!
Još su na parkingu.
Nagnute valjda nad gepek auta PovuciPotegni jedu kolač.
Bilo mi krivo.
Ali, sama sam si kriva!
Za utjehu sam si naručila najžešći čaj koji su imali - borovnicu i čekala...
Ušle su glasno i odmah me zbunile ko je ko, jer skasku i PovuciPotegni još ne znam. Tri sata su prošla u trenu. Bilo nam je sjajno. Dobila sam i poklončić o skaske, dok ja ovaj put nisam ništa nosila.
Uvjek me ugodno iznenadi spoznaja da postoje laprdavije od mene. Dakle, skaska me potukla do nogu u toj vještini za koju sam mislila da suvereno vladam. Pročitate li možda kod fulvus ili levant, a pogotovo kod PovuciPotegni, da su išta rekle - lažu! Uz nas dvije nisu mogle misli ni srediti, a kamoli ih artikulirano iznijeti!
Pri povratku sam srela nekoliko dobro natrpanih šopingholičarki-štrajkbrekerica! Mi smo složni samo kad nam nogometaše treba dočekat na Trgu ili kad nas neko treći napada, pa moramo u rat! Bez Cole ili namaznog sira (ili kulena!) ziher nemrete preživjeti do sljedećeg petka... cccc

U nedjelju smo posjetili rodbinu (mlađi ljudi) koje nismo vidjeli... bolje da šutim od kad! Klinci su se naigrali s njihovima, a meni je bilo ugodno sve osim gledanja u kremšnite, muffine, kulen, pršut, trapist i masline... Sve ne znam kaj više ne smijem!
U razgovoru sam obečala poslati recept za finu tortu za odrasle koju sam radila pred par godina.
Sjajna torta koju dijelim i s vama!

BAILEYS TORTA

Tijesto:4 jaja
150 g šećera
1 vanilin šećera
1 prašak za pecivo
130 g prženih, mljevenih lješnjaka
50 g naribane čokolade

Od sastojaka izraditi biskvit. Žumanjke umutiti u kremastu smjesu sa šećerom i vanilin šećerom. Pomiješati prašak, lješnjake i čokoladu, pa naizmijence sa snijegom od bjelanjaka umiješati u žutanjke.
Izliti u namašten i pobrašnjen kalup za torte promjera 26 cm, poravnati površinu i peći oko 40 cm na 180 °C.

Fila:˝ l slatkog vrhnja
2 žlice šećera u prahu
6 listića bijele želatine
200 ml Baileys likera (ili nekog drugog kremastog)

Izmiksati slatko vrhnje sa šećerom u prahu. Želatinu pripremite prema uputi na paketiću. Inaće se želatina ostavi da nabubri u propisanoj količini vode i otopi u vodenoj kupki. U želatinu dodati malo likera da se razradi, pa se zatim doda preostali liker. U Baileys dodati 1/3 šlaga i razraditi, pa zatim umiješati preostali šlag.

Za posipanje i ukrašavanje:70 g mljevenih lješnjaka
čokoladni ukrasi


Image Hosted by ImageShack.us Ohlađeno tijesto prerezati na 3 dijela te nadjenuti sa 2/3 kreme. Premažite s preostalom kremom, pospite lješnjacima i ostaviti da se hladi najmanje 3 sata.

Dobar vam tek!

- 19:20 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

OPIS BLOGA

Image Uploaded by ImageShack Toolbar

LORNA, 38, zagrepčanka, udana, dvoje djece, plavuša

Pišem o:
*pletenju, heklanju, šivanju i inim rukotvorinama
*kolačima i kuhanju
*djeci i odgoju
*ljubavi, prijateljstvu i međuljudskim odnosima

* * *

BLOGERI KOJE RADO POSJEČUJEM:

RUKOTVORKE/
RUKOTVORI

angie
čarobne igle
dea
drenka
elly-b
goce
helgam
iglica
jana
joop
levant
magrit
mamabb
mirjana
nympheine svaštice
pamil
ptica selica
romantales
salvetna tehnika
sandra
sassy lady
selma
slavonac
think blue
vanchy
zana

ZLATNA PERA
champs-elysees
choco
day
DJ Da Force
fulvus
galadlier
klizanje
luuluu
MadDog
nessa C.
Nuica
nymphea
povucipotegni
skaska
tedica
tyche
viola

STRANJSKE KREATIVKE
affiknitty
blue corduroy
christine
karin
margit
simplesparrow
victorian lace today
wendy
xtreme-knitting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
stvaram
Ravelry

e-mail
lornina.skrinjica
@gmail.com

IZDVOJENO

bodljika
gužvara
kyra